REKLAM KODU BURAYA KONULACAK
!!! 10Sn Sonra Kapanacak...Kapat !

12 Ekim 2011 Çarşamba

DUVAR YAZILARI

Sana ait bir hatırayı daha sildim benden
Kanırtırcasına oydum içini
Kanlara karıştı yerin, olsun sildim  
Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.
Çok yaratıcıyımdır… Acayip sorun yaratırım!
Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu !
İçerken araba kullanmayın. Bir yere çarparsanız biranız dökülür, ziyan olur…
Hiçbir önyargım yok, bütün insanlardan nefret ediyorum o kadar..
İthal kotlar kapış kapış, ne jeans milletiz yahu.
Öğrenci aşık olursa dersleri balayına çıkar…
Türküm,doğruyum,çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum…
Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!
Bilmemek ayıp değildir, yeter ki bilmediğini çaktırma..!
Delikanlı Pokemon toptan çıkmaz.
Bitkisel hayata girdim, maksat yeşillik olsun.
Dünyada hiçbir psikolog insanı bir tuvalet kadar rahatlatamaz.
Kıçıma yılan kaçtı,çıkarmak için leyler arıyorum.
Azimle sıçan mermiyi deler …
İnsanlari tanidikça hayvanlari seviyorum.
Kalleş dostum olmaktansa. Delikanlı düşmanım ol.
Dünya ahiret bacımsın uzayda yakalarsam karışmam.
Ask bir kilozete benzer oturursan sicarsin oturmazsan catlarsin.
Sevmek bir suçtur, cezası öpücüktür,affı kırk yılda bir çıkar, adamı limon gibi sıkar.
Aşk bir futboldur önce tekmeyi atarsın sonra peşinden koşarsın.
Aşık olup ızdırap çekeceğime, nezle olup burun çekerim daha iyi.
Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kültablalarınıza işiyormuyuz?
Dereceye girmek için çok çalıştı, hastalandı derece ona girdi.
Erkeklerin kalbi oda gibidir giren çıkan belli olmaz;kızların kalbi melek gibidir giren bir daha çıkamaz!
Karimla aramizdaki tek ortak nokta ayni gunde evlenmis olmamiz.
Ulan azrail sen adamı öldürürsün.
Acele işe, tuvaletde kuyruk olmasın.
İnsan bir yaprak elbet bir gün solacak.
 

Hiç yorum yok:

Subscribe

SAYFALAR

EN ÇOK OKUNAN SÖZLER

BU SİTEYE ÜYE OLUN ÜCRETSİZ